Przejdź do treści
Powiększ tekst: A A A wersja dla niedowidzących



Komunikat w sprawie funkcjonowania Urzędu

Szanowni Mieszkańcy, uprzejmie informujemy, że wydawanie dowodów osobistych, sporządzanie aktu zgonu lub sporządzanie aktu urodzenia, jest możliwe po uprzednim uzgodnieniu terminu wizyty w Urzędzie Gminy pod nr tel. 76 887 43 23 wew. 1 lub e-mailowo: m.lanowa@wadrozewielkie.pl

W trosce o bezpieczeństwo, zarówno Państwa, jak i pracowników Urzędu, prosimy o zachowanie stosownej odległości, a podczas wizyty w Urzędzie o nie zdejmowanie z dłoni rękawiczek i pozostanie w maseczce ochronnej na twarzy.

Przypominamy, że pomimo obowiązujących zaostrzeń związanych z pandemią koronawirusa Urząd Gminy pracuje normalnie, jednakże kontakt z Interesantami został ograniczony niezbędnego do minimum. Klienci obsługiwani będą pojedynczo w Sali Ślubów USC w odstępach czasowych zapewniających możliwość wykonania czynności związanych z odkażaniem.

W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

Podajemy bezpośredni kontakt do pracowników, którzy zajmują się następującymi sprawami:

1. Koncesje alkoholowe, kwalifikacja wojskowa, Ochotnicze Straże Pożarne, działalność gospodarcza – nr wewnętrzny 1, email: a.trojanowska@wadrozewielkie.pl

2. Zarządzanie kryzysowe – w sprawach wystąpienia sytuacji posiadającej znamiona sytuacji kryzysowej prosimy dzwonić pod numer 601 841 874

2. Dowody osobiste, Urząd Stanu Cywilnego, ewidencja ludności – nr wewnętrzny 1,
e-mail: m.lanowa@wadrozewielkie.pl

Wyrobienie dowodu osobistego, zameldowania na pobyt stały i czasowy można dokonać drogą elektroniczną poprzez stronę https://obywatel.gov.pl/

3. Zobowiązania pieniężne, tj. podatki, opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi czy opłaty za wodę i ścieki prosimy wpłacać drogą elektroniczną – nr wewnętrzny 2

Druki dotyczące opłat do pobrania na stronie:  http://bip.wadrozewielkie.pl/?c=257

4. Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Podawanie stanów liczników wodomierzy – nr wewnętrzny 5 lub na e-mali: l.markiewicz@wadrozewielkie.pl

5. Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego   oraz  o rewitalizacji , można złożyć elektronicznie wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej,– nr wewnętrzny 6, e-mail: d.styczen@wadrozewielkie.pl,

ws. dotyczących inwestycji e-mail: j.jagiello@wadrozewielkie.pl oraz l.nowicki@wadrozewielkie.pl

Druk do pobrania na stronie: http://bip.wadrozewielkie.pl/?a=530

Zachęcamy mieszkańców do składania wniosków za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP lub złożenia dokumentów w skrzynce podawczej zlokalizowanej w wejściu do budynku Urzędu.

 

Jakub Jagiełło
Inspektor ds. inwestycji, zamówień publicznych i promocji gminy.

    Komunikat w sprawie funkcjonowania Urzędu   - 1
    Komunikat w sprawie funkcjonowania Urzędu   - 2
    Komunikat w sprawie funkcjonowania Urzędu   - 3
    Komunikat w sprawie funkcjonowania Urzędu   - 4


    Prezentacja filmowa Gminy Wądroże Wielkie

    Oferta investycyjna


    ilość odwiedzin: 4085049, dzisiaj: 1095

    Urząd Gminy Wądroże Wielkie

    Wądroże Wielkie 64
    59-430 Wądroże Wielkie

    tel.: +48 (76) 887 43 23
    fax: +48 (76) 887 43 25

    e-mail: urzad@wadrozewielkie.pl

    Urząd Gminy czynny jest
    poniedziałek 07:00-17:00
    wtorek - piątek 07:30-15:00

    NIP Urząd Gminy Wądroże Wielkie:  695-10-01-309
    REGON Urząd Gminy Wądroże Wielkie: 000548436

    NIP Gminy Wądroże Wielkie:  695-14-00-825
    REGON Gminy Wądroże Wielkie:  390647430

    Numery rachunku bankowego
    Bank Spółdzielczy w Jaworze

    83 8647 1020 0215 0840 2000 0001  




    Projekt dofinansowany ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji.