Urząd Gminy w Wądrożu Wielkim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Wądroże Wielkie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
- brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Łukasz Nowicki
- E-mail: l.nowicki@wadrozewielkie.pl
- Telefon: 76 887 43 23
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Urząd Gminy Wądroże Wielkie
- Adres: Wądroże Wielkie 64, 59-430 Wądroże Wielkie
- E-mail: urzad@wadrozewielkie.pl
- Telefon: +48 76 887 43 23
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Informacje dodatkowe
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie wejść do budynków
Budynek Urzędu Gminy zlokalizowany jest Wądrożu Wielkim pod nr 64 i posiada wejście główne do którego można się dostać wprost z poziomu terenu. Sekretariat Urzędu zlokalizowany jest na II piętrze. W wejściu do budynku zainstalowany jest dzwonek dla osób niepełnosprawnych.
Dostosowanie korytarzy, schodów i wind oraz pochylni
Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy, pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych. Brak przystosowania WC dla osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Dostosowanie parkingów
Na parkingu przy Urzędzie gminy wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Możliwość zejścia urzędnika na niższą kondygnację budynku do osoby niepełnosprawnej.
Inne informacje i oświadczenia
Informacja o prawie wstępu z psem asystującym
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego
Brak jest możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.