Stanowiska w Referacie Urzędu Stanu Cywilnego

  1. Zastępca Kierownika USC – Stanowisko ds. ewidencji ludności

    Sprawy załatwiane w referacie:
  • Wydawanie dowodów osobistych
  • Wnioskowanie o udostępnienie danych osobowych z dostępnych rejestrów
  • Wymeldowanie i zameldowanie
  • Nadanie numeru ewidencyjnego PESEL
  • Sporządzanie aktów urodzenia, małżeństwa i zgonu
  • Przyjmowanie oświadczeń o wstąpienie w związek małżeński
  • Przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa dziecka, nadaniu dziecku nazwiska przez męża matki
  • Przenoszenie aktów stanu cywilnego sporządzonych w dotychczasowych księgach stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego

Stanowiska w Referacie Organizacyjno – Prawnym

  1. Radca Prawny
  2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych
  3. Stanowisko ds. kadr i płac
  4. Stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej i rady gminy
  5. Stanowisko ds. oświaty, kultury i sportu
  6. Stanowisko ds. p.poż., zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i informacji niejawnych
  7. Stanowisko ds. informacji i promocji gminy oraz zamówień publicznych

        Sprawy załatwiane w referacie:

  • Udzielanie świadczeń pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym
  • Dokonywanie wpisów do ewidencji działalności gospodarczej i wydawanie zaświadczeń
  • Wydawanie koncesji na sprzedaż napojów alkoholowych
  • Przyjmowanie płatności bezgotówkowych
  • Organizacja kwalifikacji wojskowej

Stanowiska w Referacie Rozwoju gospodarczego i inwestycji. Punkt Obsługi Inwestora

  1. Stanowisko ds. rozwoju gospodarczego gminy i informatyki
  2. Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej, mienia komunalnego i rolnictwa
  3. Stanowisko ds. melioracji, zaopatrzenia wsi w wodę i drogownictwa

     Sprawy załatwiane w referacie:

  • Rozpatrywanie wniosków od rolników w sprawie zwrotu części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego i prowadzenie rejestru przyjętych wniosków
  • Składanie wniosków o dotację i rozliczanie dotacji
  • Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów, ustalanie opłat w tym zakresie
  • Wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konopi
  • Zatwierdzanie projektów podziału i rozgraniczeń nieruchomości oraz nadawanie numerów porządkowych nieruchomości.

Stanowiska w Referacie Finansowym, Planowania i Budżetu:

  1. Stanowisko ds. księgowości budżetowej – Kierownik Referatu 
  2. Stanowisko ds. wymiaru podatków
  3. Stanowisko ds. księgowości podatkowej
  4. Stanowisko ds. księgowości finansowej i obsługi kasy
  5. Stanowisko ds. księgowości budżetowej i VAT

      Sprawy załatwiane w referacie:

  • Umorzenie zaległości podatku/opłaty
  • Odroczenie terminu płatności podatku/opłaty
  • Rozłożenie na raty płatności lub zaległości w podatku/opłacie
  • Podatek od środków transportowych od osób fizycznych i prawnych
  • Podatek leśny od osób fizycznych
  • Podatek leśny od osób prawnych
  • Podatek od nieruchomości od osób prawnych
  • Podatek od nieruchomości od osób fizycznych
  • Podatek rolny od osób fizycznych
  • Podatek rolny od osób prawnych
  • Zaświadczenie o wielkości gospodarstwa
  • Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach
  • Zwolnienia i ulgi w podatku rolnym
  • Ulga inwestycyjna w podatku rolnym

Stanowiska w Referacie Gospodarki komunalnej i ochrony środowiska

  1. Stanowisko ds. gospodarki wodno – ściekowej
  2. Stanowisko ds. ochrony środowiska, ochrony zabytków i gospodarki komunalnej
  3. Stanowisko inkasenta

      Sprawy załatwiane w referacie:

  • Prowadzenie ewidencji w zakresie spraw związanych z miejscami pochówku na cmentarzach gminnych
  • Ustalanie miejsca pochówku na cmentarzach
  • Dokonywanie odczytów liczników zużycia wody
  • Kontrola stanu plomb i wodomierzy, ewentualne zgłaszanie ich usterek przełożonemu, plombowanie wodomierzy